21 Şubat 2019 Perşembe

                                             CANIM                                      

                                    ARKADAŞLARIM


            Severim Ayşe'yi Eslem'i ,
           Sınıfımızdaki sesleri.
           Nur,Esma,Sultan,
           Bunlar hep usta olan.

           Sedef resim yapar,
           Zeynep Naz ip atlar.
           Su ise bale yapar,
           Benim canım arkadaşlarım.

           Emirhan en yaramaz,
           Talha Teğfik hiç durmaz.
           Ali tekmeli cambaz,
           Emre'nin iki gözü maç.

           Ecrin en muntazam,
           Enes hızlı bir tarzan.
           Bennu gerçek bir çalışkan
           Polat her zaman sarıdan...
                     
                                                                        AZRA KURT

8 yorum:

  1. Azra ben Eslem annemin telefonundan yaziyorum. Napıyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CANIM DOSTUMMM (kardeşimin blogundan yazıyorum.) yazdığını robotik kodlama sınıfında bilgisayara bakarken gördüm. geç cevap yazdığım için gerçekten özüüürrrlerrr dilerimmmm... :)

      Sil
  2. ayyy eslemimmmmmm geç gördüğüm için çok özür dilerimmmmmm... bu arada ben kız kardeşimin blog hesabından yazıyoum. url'si aysevegunleri.blogspot.com . Yaa seni çoooooooooookkkk hem de çoooooookkk özledim. belki uygun bir zamanda buluşuruz haaaa :)

    YanıtlaSil
  3. eslemcim yorumlarımı gördüğünde bana cevap yaz canısııı... alexis'i unuttum sanmaa ;)

    YanıtlaSil
  4. Hala unutmasın mı? Alex si

    YanıtlaSil

AMASYA GEZİSİ

                                            AMASYA Amasya ili; Orta Karadeniz Bölümünün iç kısmında yer almaktadır. 7 bin yıldan eski tarihi...